«TIME» – другий за популярністю журнал в США (після «Forbes»). На відміну від першого місця, видання має свою особливість: воно перетворилось на майданчик для найобговорюваніших подій (від політики до мистецтва). Все-таки, як «TIME» досяг такого успіху?
Це щотижневий американський журнал, тираж якого налічує близько 4 млн примірників. Штаб-квартира знаходиться у Нью-Йорку.
Видання здобуло всесвітню славу завдяки авторському стилю текстів, рейтингом «Людина року», а також впізнаваним стилем обкладинки: червоною облямівкою.
Як світ втратив «Факти», але отримав «Час»?
Історія успішного видання розпочалась в Єльському університеті. Студенти-журналісти Брітон Гедден та Генрі Люс вирішують створити власне ЗМІ. Здається, це звучить логічно, дивлячись, що вони працювали в «Yale Daily News» (Гедден – голова, Люс – головний редактор). Але ця ідея прийшла їм не під час роботи: вони проходили курси підготовки офіцерів резерву. Весь вільний час студенти присвятили створенню журналу. Їх метою було створити ЗМІ, де всі новини будуть подані максимально чітко й коротко.
Але історія «TIME» почалась значно пізніше. Три роки Гедден і Люс будували свої кар’єри окремо, але потім, у 1921 році Гедден запросив Люса до Балтімора, де вони продовжили працювати над ідеєю спільного журналу. Першою назвою була «ФАКТИ», але вона здалась надто серйозною, адже публікувати вони хотіли не лише факти, а й розважальні матеріали. Так і з’явився «ТІМЕ» і разом з назвою й нове гасло: «Take Time – It’s Brief». (Сучасні маркетологи компанії розшифровують назву як «The International Magazine of Events»).
Як створили рейтинг «Людина року»?
Томас Крайтель (чиї ідеї імпонували Геддену) у своїх працях стверджував: «історія світу – це ніщо інше, як біографія великих людей». Ця цитата і надихнула творців журналу на створення рейтингу «Людина року». Першою Людиною Року став американський льотчик, який самотужки на літаку подолав Атлантичний океан. Таким чином, фото Чарльза Ліндберга (льотчик) прикрасило обкладинку журналу. Від 1927 року щороку «TIME» обирає того, хто, на їх думку, зробив найбільший внесок в історію за рік.
Цікаво, що не завжди обирали саме людину. У 1983 році на обкладинці був комп’ютер – «Пристрій року».
Варто також сказати, що у 2006 році кожен з нас став Людиною Року. На обкладинці журналу був зображений ввімкнений монітор і фраза, що саме ми контролюємо вік інформації. «Ласкаво просимо у ваш світ».
Закреслена обкладинка
Протягом своєї історії журнал чотири рази виходив з обкладинкою, на якій лице людини року було закреслене червоним хрестиком. Це було у 1945 році, де зображений Адольф Гітлер, у 2003 – Саддам Хусейн, у 2006 людиною року став Абу Мусаб аз-Заркаві. Востаннє червоний хрестик був на обкладинці у травні 2011 року, після смерті Осами Бен Ладена.
Створення нової рубрики, вміння подати матеріал (ідея журналу – його можна прочитати за годину) допомогли журналу досягти успіху. Але вже без Геддена: він помер на 31 році життя. Щодо Люса, то в майбутньому він керував багатьма відомими виданнями: «Life», «Fortune», «Sports Illustrated».
Стиль журналу
Вперше впізнавану червону облямівку використали у 1927 році, після чого це й стало візитною карткою журналу.
Але за його історію це поле змінювали чотири рази: двічі на честь терактів 11 вересня (чорним кольором у 2001 році та металево-срібним у 2011), у 2008 році до Дня Землі рамка була зеленою та у 2012 році рамка знову стала срібною, відмітивши вибір Обами як Людини Року.
Регіональні філії
У журналу є декілька регіональних філій: європейське, тихоокеанське та азійське видання.
Автор: Брезгунова Лілія
Попередні матеріали цього автора: