Дайджест новин за лютий 2022 року

Дайджест – реклами, новини сфери медіа, які вражають. Це супершвидко, мегастисло і ти завжди в курсі найважливішого. Дайджест – креатив, що рятує, руйнує, вражає, дивує, бентежить.

Цього місяця дайджест про скадали, які заполонили світ маркетингу, PR та журналістики. Поговоримо про огиду, скандали та те, як компанії на цьому збільшують авдиторію, впізнаваність і продажі своїх товарів чи послуг.

Apple vs «Apple-Man»

Компанія Apple, за даними Forbes.ua, ініціювала судовий розгляд щодо українського фільму «Apple-Man».

«Техгігант заявляє, що фільм шкодить бренду, адже користувачам може здатися, що Apple-Man пов’язаний, затверджений або схвалений компанією Apple», – повідомляє режисер фільму Москаленко.

Apple хоче, щоб режисер відмовився від юридичного оформлення фільму в США. У відповідь Москаленко записав відеозвернення, де сказав, що Apple-Man – фільм про яблука і не містить жодного слова про iPhone або MacBook.

«Я дуже хочу домовитись із Apple. Я дуже поважаю цю компанію, їхню філософію, їхню історію», — заявив режисер.

«Матриця: воскресіння» чи «Матриця: занепад»?

Village Roadshow Entertainment, співпродюсер «Матриці: воскресіння», подала позов проти Warner Bros. Компанія вказала, що випуск сіквелу на HBO Max і одночасно у кінотеатрах було порушенням контракту.

«Єдина мета WB у перенесенні дати виходу «Матриці: Воскресіння» – створення великої хвилі преміальних підписок HBO Max на кінець року. Хоча вони прекрасно розуміли, що це знищить касові збори фільму і позбавить Village Roadshow економічних переваг», – йдеться у позові, повідомляє WSJ.

«Це легковажна спроба Village Roadshow уникнути їхніх договірних зобов’язань щодо участі в арбітражному розгляді, який ми розпочали проти них минулого тижня. У нас немає сумнівів, що ця справа буде вирішена на нашу користь», – йдеться у заяві Warner Bros.

«Матриця: Воскресіння» скандал про фільм

11 відламаних дверей = 11 скалічених життів

Вчора креативне агентство ISD Group разом із Українським інститутом та партнерами з st.mary&coartstudio поставили перед посольством Росії 11 відламаних дверей – на честь 11 кримських політв’язнів, героїв проекту «Крим, 5 ранку».

«Їм російські спецслужби вже нахабно зламали двері – й життя. Кримських татар, громадянських журналістів, яких звинувачують у «тероризмі» та саджають на 15-12 років – понад сотня. Ще сотні людей щоночі чекають, що й до них увірвуться о п‘ятій ранку, щоб позбавити сім‘ї, дому, свободи» – написало у своєму пості креативне агентство.

Також ISD Group дали зрозуміти, що вони не припинять працювати над тим, щоб увесь звіт зрозумів, якими методами працює Росія.

«Уже в п’ятницю інсталяцію побачить Варшава, в суботу – Берлін. Якщо живете у одному з цих міст – доєднуйтесь, поширюйте, говоріть – це те, що ми точно можемо зробити.» – уточнило агентство в пості.

Двері біля посольства Росії

Огида чи краса та справжня допомога

Adidas розмістив у Twitter зображення з 25 формами оголених грудей. Чому у Twitter? Все просто, це єдина мережа, яка не забороняє розміщення такого роду зображень.

Громадськість відреагувала дуже неоднозначно: хтось кидав огидні коменти, а хтось аплодував та висловлював вдячність. Чому вдячність? Бо за словами Емі Чарльтон, старшого директора з продукту Adidas, існує значна прогалина в розробці спортивних бюстгальтерів, тому ми працювали з експертами в галузі здоров’я грудей в Університеті Портсмуту, щоб краще задовольняти потреби нашої жіночої спортивної спільноти.

«Це була важлива робота з жіночою командою дизайнерів, тестувальників та експертів, і ми сподіваємося, що ця колекція допоможе більшій кількості власників спортивних бюстгальтерів відчути переваги додаткової підтримки та кращої посадки, а також не стримувати себе під час занять спортом. вони люблять».

Нова колекція містить 43 нові стилі у 18 лінійках і доступна у різних розмірах, щоб більше жінок займались спортом без обмежень. Групи продуктів включають «Studio» для рухів низької та середньої інтенсивності, «Train» для більш інтенсивних занять та «Run» для забезпечення максимального рівня підтримки.

«Adidas співпрацює з професором Джоанною Уейкфілд-Скарр, головою дослідницької групи зі здоров’я грудей в Університеті Портсмута», – йдеться у заяві Чарльтона.

Ще більше дайджестів читайте нижче. Будьте завжди в курсі усіх новин медіа сфери разом з PRessA.

Авторка: Анна Завірюха

Попередні дайджести авторки: