Нещодавно у столиці представили нову гастрономічну новинку. «Kyiv Pie» – саме так називається новий смаколик міста. PRessA поспілкувалися з Мариною Радовою, начальником Управління туризму та промоцій виконавчого органу Київської міської ради та авторкою ідеї щодо «Kyiv Pie». Ми обговорили тему створення та реалізації «Kyiv Pie», інші символи Києва та роль туристів у столиці.

📌 Ви є авторкою ідеї створення «Kyiv Pie». Розкажіть, як народилася ця ідея?

Ми вже давно працювали над розвитком гастрономічного напрямку Києва. Ця ідея народилася після консультації з «Всеукраїнською асоціацією гастрономічного туризму» та «Асоціацією шеф-кухарів України». Ми командою довго думали над ідеєю продукту, бо досить важко конкурувати вже з  відомими символами Києва. Тому ми вирішили просто доповнити список гастрономічних символів міста ще однією стравою. Усі вони виробляються виключно з місцевої продукції та не потребують великих витрат. Це класна «to go» страва, яку можуть скуштувати туристи поки перепочивають між пам’ятками столиці. 

📌Це новий гастрономічний символ Києва?

Коли людина відкриє для себе «Kyiv Pie», то вона здивується сучасними та незвичними підходами. Тому так,  саме таким він і буде в майбутньому. Я гадаю, що в майбутньому ми об’єднаємо усі наші гастрономічні смаколики в певний гастрономічний маршрут, який точно зацікавить усіх туристів. 

📌А якщо говорити про зовнішній вигляд «Kyiv Pie», то як народилася ця ідея?

Ми вирішили зробити пиріг у вигляді сонця. Це пов’язано з історичною складовою міста: певні слов’янські знаки плюс розробка сучасного дизайну.

📌Де зараз можна знайти «Kyiv Pie» крім Європейської площі?

Це не єдина точка продажу, до того ж ми постійно ростемо. Віцепрезидент «Асоціації шеф-кухарів України» Олексій Повторейко пропонує цю страву в своїх закладах. Також інші кухарі хочуть долучатися до гастрономічного маршруту і в своїх ресторанах, закладах харчування, створюючи «Kyiv Pie» на свій розсуд. 

Ми маємо певну рецептуру, яку запровадив Олексій Повторейко і вона в вільному доступі. Тобто кожен може спробувати приготувати «Kyiv Pie» самостійно на свій розсуд.

📌Тобто, в найближчий час «Kyiv Pie» можна буде знайти в кожному куточку столиці?

Саме так. Ми плануємо розробити гастрономічний маршрут шляхом «Kyiv Pie». Тому буде більше точок доступу до отримання нашого смаколика.

Ми плануємо розробити гастрономічний маршрут шляхом «Kyiv Pie».

📌Як ви вважаєте, які ще є гастрономічні символи Києва? 

Безумовно це є «Chicken Kyiv», київська перепічка, київський торт, київське сухе варення. Тобто у нас є багато різноманітних страв, які відомі саме в нашій столиці. 

📌Які заходи з гастрономічної промоції Києва плануєте далі?

Екскурсоводи з групами зараз активно відвідують точки з «Kyiv Pie». Ми провели їм невеличкий тур-тестування, де розповіли усі деталі нового смаколика. Зараз ми вирішуємо, як правильно вкласти це в історію та зробити справді гарний авторський маршрут. 

Також ми вперше провели премію «Kiev Food Awards». У нас було багато номінантів, 5 переможців. Люди дуже активно підключилися до голосувань та заходів щодо підтримки своїх колег. Ми відчули, що гастрономічний напрямок –  це саме те, що потрібно розвивати в країні. Надалі ми плануємо проводити цю премію щороку.  

📌Ви сказали, що в найближчий час у вас планується розробка гастрономічного маршруту. Що це буде?

Ми хочемо зробити маршрут, який буде загально цікавим для будь-якої категорії туриста, тому це буде більш спрямовано на туристично-історочний напрямок. 

📌Чого не вистачає столиці зараз?

Туристів! Нам не вистачає інформації за кордоном, про те, які ми безпечні в плані коронавірусу. Іноземці не завжди орієнтуються в наших правилах, бо вони постійно змінюються. Тому нам потрібно зараз активно посилити інформації про те, що Україна безпечна та чекає на туристів! 

📌Давайте помріємо. Як має змінитися туристичний Київ через 100 років ? 

Я вважаю, що у нас дуже сучасне та цікаве місто, де поєднуються історичні, культурні та сучасні об’єкти. Місто постійно росте та розвивається. Через 100 років у нас є більше туристичних об’єктів, але з урахуванням екологічної складової. Місто Київ повинно бути флагманом до інклюзії та доступності. Ми відкриті та готові зробити їх подорож максимально комфортною. 

📌Як взагалі народжуються символи міста?

Брендинг території розвивається з урахуванням місцевих особливостей. Ми вже декілька разів хотіли оновити логотип, але наша місцева громада дуже важко сприймає будь-які зміни. Як на мене, найскладніша робота – донести жителям та гостям міста, що нововведення це круто. 

Кожна людина, яка проживає в Києві, має бути амбасадором міста.

Спілкувалася Юлія Фокша

Категории: Без категории