Професія PR-менеджера щодня передбачає співпрацю з різними фахівцями для просування своїх проектів. То де ж знайти відповідальних дизайнерів, копірайтерів, контент-менеджерів та інших підрядників для термінових завдань? У цьому матеріалі підготували добірку популярних сервісів та бірж фрілансу, що допоможуть піарнику знайти виконавців на разову або постійну роботу.

Фріланс – це виконання певного виду роботи, яке сплачується разово. Такий формат найчастіше орієнтований на закриття конкретних задач і не передбачає тривалої співпраці. Такий тип зайнятості обирають фахівці, які самі хочуть планувати свій час, графік, навантаження та відповідати за результати виключно своєї роботи.

Найпопулярніші українські сервіси фрілансу 

Kabanchik.ua. Одна із найпопулярніших платформ фрілансу в Україні. Функціонує з 2012 року, має в базі понад 210 тисяч зареєстрованих фрілансерів. Фішка сервісу і тому, що тут є можливість замовити не лише виконання завдань зі сфери IT, маркетингу і диджиталу. Користувачі можуть знайти працівника для будь-якої ніші та для завдання, навіть для такої місії, як зняти кота з дерева.

Freelancehunt.com. Зручна та найстаріша фріланс-платформа, яка функціонує з 2005 року та має величезну базу як замовників, так і виконавців. Одним з плюсом біржі є можливість резервування коштів.

Тобто, якщо ваше замовлення буде виконане не вчасно або погано, сервіс поверне ваші кошти. Крім того, ви обираєте виконавця проводячи аукціон та зважаючи на їх рейтинги, завантажені портфоліо та на відгуки інших користувачів платформи, стосовно якості виконання робіт фрілансером.

Freelance.ua. Українська фріланс платформа, що функціонує з 2010 року і якою користуються понад 145 тисяч зареєстрованих юзерів. Тут така ж система розміщення замовлень, як і у попередньої біржі – є можливість убезпечити свої кошти від пройдисвітів та непорядних виконавців.

Сервіс відрізняється мінімалістичним інтерфейсом, що дозволяє керувати виведенням замовлень залежно від ніші, яку роботу шукає фахівець. Наприклад, якщо в бічному меню вибрати пункт “Просування (SEO, SMM)” , то отримає список проектів, які відносяться до цієї категорії.

Workcelerator.com. На порталі можна знайти вакансії нетехнічних кадрів креативної індустрії: SMM-ники, маркетологи та піарники для різних видів онлайн-бізнесу. Виконавці можуть працювати як віддалено, так і знайти роботу в офісі на постійній основі.

 

 

Lemon.io. Дана платформа працює виключно з українськими фрілансерами, підбираючи для них відповідні проекти від замовників з Європи. Для того, щоб потрапити у команду потрібно володіти англійською мовою і пройти невеликий скринінг на хард скіли. Після успішного проходження, фрілансеру підбирають проект відповідно до досвіду і кваліфікації розробника.

Upwork. Одна із найкрупніших фріланс бірж. Щоб зареєструватись потрібно детально заповнювати профіль, а потім пройти модерацію. Також, крім реєстрації потрібно записати відео про себе. Зазвичай виручені кошти виводять через систему Payoneer.

Варто зазначити, що на више переліченніх біржах піарник може бути не тільки замовником, але й просувати свої послуги як виконавець. Це чудова можливість знайти та сформувати свою команду підрядників й одночасно шукати проекти для власного заробітку.

Автор: Іванна Якуб

Читати попередні матеріали автора:

Тролі в соцмережах: як реагувати на негатив

Що таке хештег та репост? Як саме вони працюють в соцмережах ?