Сьогоднішній матеріал присвяченний відомому глянцю, в котрий мріє потрапити кожна українська зірка шоу-бізнесу. Мова йде про журнал «VIVA», видання міжнародного медіа-холдингу «Едіпресс Україна».

«VIVA» вже 5 років утримує лідируючі позиції на українському ринку серед видань про відомих людей. Журнал є незмінним новатором в сегменті people magazines, саме «VIVA! Україна» створила цілу нішу журналів про зірок в Україні, нішу celebrity.

За 5 років вийшли в світ 130 випусків Viva !, в яких були представлені ексклюзивні інтерв’ю та фотосесії, унікальні проекти та акції. Аудиторія одного випуску журналу становить 208 000 чоловік і ми пишаємося тим, що VIVA! зайняла другу позицію в ніші глянцевих видань в цілому, згідно з MMI 2009/1 + 2009/2.

У 2004 році журнал заснував номінацію «VIVA! Найкрасивіші люди України », у 2008 році спільно з Київським Міжнародним Фестивалем Реклами номінацію« Зірки в рекламі».

Генеральний директор видавничого дому «Едіпрес Україна» Інна Рик: «Журнал« Viva! Україна »був і залишається першим! П’ять років тому «Viva! Україна »відкрила в Україні абсолютно новий сегмент видань видань про відомих людей. Бути першим складно і відповідально, але бути першим захоплююче цікаво, адже саме Перший задає тренди ».

«Viva! Україна» – абсолютний лідер на ринку. «Viva! Україна» – це сильна команда професіоналів, велика частина яких стояла біля витоків журналу. «Viva! Україна» поважають і люблять зірки, і тому відчиняють журналу не тільки двері своїх гостинних будинків, а й розкривають душу. «Viva! Україна» – це значна читацька аудиторія. Без зайвої скромності ми можемо сказати, що створюємо один з найулюбленіших журналів сучасних українців», – головний редактор «Viva! Україна» Іванна Слабошпицька.

Видавнича компанія «Едіпрес Україна» провела редизайн журналу про фешн, б’юті і зірок «Viva! Україна».

На фото: переможці конкурсу «Viva! Найкрасивіші 2018» Оля Полякова і Олег Винник.

В оновленому журналі «Viva! Україна – 16 додаткових сторінок про моду і красу. Сезонні тренди, модні луки зірок, рекомендації стиліста, стильні образи модників з усього світу, постановочні зйомки з б’юті-продуктами, новини зі світу косметологічних засобів і послуг розширені розділи Fashion і Beauty допоможуть читачкам зорієнтуватися в світі моди і краси.

«Не зважаючи на високі рейтинги і зростання продажів, ми прийняли рішення про релонч. Оновлена Viva! – це не просто «новий гардероб в новому сезоні». Це глибинні зміни журналу з урахуванням світових трендів в мас-медіа», – сказала головна редакторка видання Іванна Слабошпицька.

 

«Ми захотіли змінити Viva! Але не тільки дизайн, шрифти і макети сторінок. Зміни куди більш значущі: журнал змінився повністю! Єдине, що залишилося незмінним це концепція видання: Viva! – це журнал про зірок…І так, журнал і раніше виходить два рази на місяць», – сказав креативний директор «Едіпрес Україна» Ярослав Зайчук.

Нагадаємо, 2 вересня 2015 року на позицію креативного директора видавничого дому (ВД) «Едіпрес Медіа Україна» був призначений колишній арт-директор журналу «Vogue Україна» («Український медіа холдинг») Ярослав Зайчук.

Автор: Крістіна Кобець

Категории: Історія видання