Піар-стратегія – це повна карта дій вашого бренду у PR. Вказані задачі бренда, що містять вирішення та цілі і їх досягнення за допомогою піар-методів.
Піар-стратегія включає:
1. Завдання і цілі
2. Цільові аудиторії
3. Ключі взаємодій з аудиторіями
4. Аналіз медіа-поля
5. Дослідження конкурентів
6. Дослідження Бренда
7. Бренд компанії і Особистий бренд
8. ЗМІ
9. Інфоприводи
10. План і Тактики щодо заповнення медіа-поля
11. Рекомендації з підготовки матеріалів
12. Шаблони взаємодії із засобами масової інформації
13. Медіа-карта
14. Медіа-кіт
15. Приклад створення та обробки бази контактів ЗМІ
16. Інформаційне партнерство
17. Лідери Думок
Коли потрібна піар-стратегія?
Якщо плануєте розпочати повномасштабну піар-роботу, розумієте цінність PR та хочете впевнено обійти конкурентів влучними піар-тактиками. Піар-стратегія – це дорожня карта для тих, хто планує стати брендом чи завоювати нових відданих споживачів-прихильників.