Розбираємо кольори PR. Ви часто чули “чорний” та “білий” піар. А як щодо інших кольорів системи комунікацій?
Автор тексту: Ярослава Католик
Автор ілюстрацій: Поліна Дудник
Читайте більше про види піару у наших попередніх матеріалах:
Схожі записи:
ТОП-10 корисних книжок для PR-менеджера
Робота вдома: як не зійти з розуму
Кримський міст палає — SMM-ник просуває: ситуативний маркетинг від українських брендів
Корисні подкасти для медійників
Які бувають медіадослідження і чим вони можуть допомогти бізнесу
Жінка в журналістиці. Проблеми та виклики
Історія Netflix: від прокату дисків до найбільшого онлайн-медіа сервісу
Програми для монтажу: як зробити яскравим свій Іnstagram