Існує безліч крутих глянцевих видань, на сторінки якої мріє потрапити кожна людина. Однак, не всі знайомі з історією становлення та завоювання такої довіри й любові читачів. Ми вирішили змінити цю ситуацію та створити рубрику “Історія видання”, де будемо час від часу розповідати вам життєвий шлях ваших улюблених глянців. І перший матеріал присвячений журналу Cosmopolitan. Читай далі і дізнайся як все починалося, яким був журнал раніше, і чому він став таким популярним!

Журнал Cosmopolitan бул випущений на прикінці XIX століття, видавництвом Schlicht & Field Company в 1886 році. Від самого початку журнал був спрямований на забезпечені верстви населення – вище суспільство. Відповідно і зміст Cosmopolitan відповідав звичаям вищого суспільства того часу.


Журнал публікував на своїх сторінках матеріали для жінок, про модні тенденції, затишок в домі, кулінарію, догляд за дітьми.
Cosmopolitan того часу був позбавлений відвертих фотографій та статей про сексуальне життя.


На початку ХХ століття почали змінюватись люди та культура, життєві цінності і світогляд. Журнал неодноразово переобирав редакторів. Джон Брісбен Уолкер зробив видавництво кольоровим, ввів рецензії на культурні новинки.


На початку ХХ століття, з приходом Вільяма Рендольфа Херста на обкладинці почали з’являтися портрети красунь, намальовані самим Херрісоном Фішером, якого можна вважати прототипом сучасних фотографів, які знімають гламурні фото. Після чого популярність журналу стрімко почала йти вгору.


З приходом Хелен Герли Браун журнал став ориєнтуватися на молоду сучасну жінку, сміливі відверті теми, останні тенденції в моді.
Завдяки її праці журнал здобув велику популярність, яку зберігає й досі. Вона принесла у видання ідею “сексуальної свободи жінок”, хоча більшість жіночих  журналів продовжували писати стосовно «домашньго господарства».

«Якщо ви досить розумні, то досягнете всього: успіха, гідного зовнішнього вигляду, признання вашої привабливості. Для меня бути сексуальною означає просто дуже любити чоловіків та радіти тому, що я жінка. От і все!» – одна із цитат Хелен Герли Браун.


Можно з упевненістю сказати що Cosmopolitan – це найулюбленіший жіночий журнал. Cosmopolitan є відображенням нашого світогляду саме тому він успішний.


В основі назви «Cosmopolitan» є слово «cosmopolit», що означає в перекладі з грецької мови – «громадянин світу». Такою є і місія видання: незважаючи, на час та відстань, об’єднувати людство загальними інтересами, поглядами, прагненням; зробити життя краще. Який ще журнал в світі зможе похвалитися настільки всеосяжною філософією та ідеєю?


Cosmopolitan впливовий медіабренд, що друкується на 35 мовах і поширений, більш ніж в 110 країнах світу.

Автор: Крістіна Кобець

 

Категории: Історія видання