Піар-стратегія – це повна карта дій вашого бренду у PR. Вказані задачі бренда, що містять вирішення та цілі і їх досягнення за допомогою піар-методів.

Піар-стратегія включає:
1. Завдання і цілі 
2. Цільові аудиторії
3. Ключі взаємодій з аудиторіями 
4. Аналіз медіа-поля 
5. Дослідження конкурентів 
6. Дослідження Бренда 
7. Бренд компанії і Особистий бренд 
8. ЗМІ 
9. Інфоприводи  
10. План і Тактики щодо заповнення медіа-поля 
11. Рекомендації з підготовки матеріалів 
12. Шаблони взаємодії із засобами масової інформації 
13. Медіа-карта 
14. Медіа-кіт 
15. Приклад створення та обробки бази контактів ЗМІ 
16. Інформаційне партнерство  
17. Лідери Думок

Коли потрібна піар-стратегія? 
Якщо плануєте розпочати повномасштабну піар-роботу, розумієте цінність PR та хочете впевнено обійти конкурентів влучними піар-тактиками. Піар-стратегія – це дорожня карта для тих, хто планує стати брендом чи завоювати нових відданих споживачів-прихильників.